Sunday 13 January 2013

Result exam

Assalamualaikum.

Semalam dah dapat tahu result utk ujian haritu. Mid Module Test untuk modul CNS. Seperti biasa, result tu ditampal di notice board depan lecture hall. jadi sesiapa nak tahu result sesiapa pun boleh. bebas. takda sapa boleh halang.

result aku pulak, memang...... tidak membanggakan langsung.
tapi Alhamdulillah lah tak fail. cuma lebih sikit je daripada half. memang rasa macam bodoh gila kot. menyesal pun ada jugak. tapi nak menyesal pun takda guna, sebab memang salah sendiri. sendiri dah tahu ada exam, tapi sendiri jugak yang takda nak study. memang tak guna lah nak menyesal kan.

tapi walau macamana pun, aku tahu yang markah ni memang setimpal dengan usaha aku yang tak seberapa tu. dah usaha tak seberapa, markah pun mestilah tak seberapa kan?
mana taknya, pharmacology tak habis baca, anatomy tak habis baca, physiology tak habis baca. histology je habis. tu pun kelam kabut dan tak ingat sangat apa yang dibaca. wa cakap lu, buku pharmaco gua, kat belakang-belakang tu, memang bersih! takda berconteng apa. maknanya memang tak pernah baca! dah lah aku memang tak suka pharmaco, jadi pharmaco ni memang selalunya stok-stok last baru nak baca. huarghhhhh

tengah jawab test haritu tu pun memang mengaku, soalan tu susah. tapi tak tahulah soalan tu memang susah ke ataupun sebab aku yang tak habis baca dia jadi susah. tapi lepas habis test tu, ada lah jugak beberapa orang yang menangis. tapi aku tak nangis la.. sebab aku tahu tahap aku menjawab test tu macamana. jadi nak nangis pun memang tak guna dah..

oh ya, test haritu, 84 soalan objektif. masa dia satu jam sahaja. dan pada hari test tu, aku sampai lambat. aku masuk hall tu, orang semua dah start jawab. ini semua salah driver teksi tu.

No comments:

Post a Comment