Sunday 29 July 2012

Nak Balik Malaysia Dah!

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak balik Malaysia dah. Insya Allah, may plane will depart at 1640 (Egypt's time) today. Please pray for our safety. Nothing's left, missing or broken during the whole journey. 

I just finished with packing my suitcase, tried not to exceed the max. weight allowed (unless if i am rich enough to pay more for the extra loads). Sangat susah. Dua tiga kali pack, timbang, keluarkan sikit, pack balik, timbang balik, then baru dapat 25kg. Ni pun aku takut nak bawak. Bukan tak lepas, tapi takut tak larat nak angkut je.

Aku sebenarnya pun pelik, macamana lah boleh berat sangat beg tu, padahal kalau tengok, barang aku macam sikit je. Macam, lah...

Kejap lagi pukul 6.30 pagi nak keluar rumah dah, sebab nak naik Superjet (bas) pergi Cairo Airport. Expected to arrive by 12.30pm. 

Lastly, aku harap semuanya berjalan lancar, perjalanan selamat dan tenang, tanpa sebarang masalah dan kelewatan. 

Okay, pray for my safety, 'kay?

Can't wait to see my family.=)



Tempat ni nama dia Panorama. Dari sini kita boleh nampak semua piramid.




The Sphinx.
Waktu pergi ni, ada adik tu nama dia Iman, sekolah rendah lagi, pandai cakap English.
Dia ajar kitorang ambik gambar dengan Sphinx ni.


Kawan-kawan aku ada pesan supaya buat status kat FB yang nak balik Malaysia dah/dah sampai Malaysia dah. Tapi aku malu. Macam nak bagitahu satu dunia je yang aku; Cik Nobody dah balik. Macam poyo je.

No comments:

Post a Comment